torsdag, april 27, 2006

solglasögon

Jag är sugen på att köpa ett par schysst solglajjor. Det blir jag varje år. Förra året köpte jag ett par för halva priset och de kostade ändå nästan 400 spänn. Jag vet inte vad folk har för budget solglasögonsbudget men det var i saftigaste laget för mig och det var ändå bara de fjärden dyraste jag har köpt så... Ja, ni fattar.

Hur som helst, de glasögonen vara helt värdelösa. Tittade man mot solen med dem på så blev det såna feta reflexer att man behövde lyfta lite på glasögonen för att kunna se nåt över huvud taget. (Då har man hamnat lite snett vad gäller användningsområde, kan jag upplysa er om.)

Så i år ska jag köpa ett par nya. Jag funderar på H&M, men jag ger mig fan på att jag ändå kommer att hosta upp flera hundra i slutänden. Vad tror ni?

1 kommentar:

superkryp sa...

Jag provade t.o.m. ett par. De kostade bara 60 spänn, men jag köpte dem inte... :/