fredag, april 21, 2006

telepati?

Väldigt ofta förväntar jag mig svar på t.ex. mejl eller sms från min hustru. Oftast väntar jag förgäves. Jag tror att hon tror att det är något telepatiskt läskvitto som skickas mellan henne och mig.

I wish... (Eller) Det skulle vara JÄVLIGT bra!

~o~

Tänker lite på Silverfiskens beundrarinna (eller beundrare med könsproblem, som jag misstänker) som skrev en elak kommentar. Jag menar inte att jag är lika bra och underbar som fisken, men jag tycker om upplägget (som jag håller med om att han brukar använda då och då (och som jag "saknar" när han inte använder sig av)). Det är ett otroligt välanvänt sätt att skriva bloggar, helt klart. Bla bla bla, snärtigt avslut.:

christina said...

Jaja, fiskjävel, du kan säkert ro det projektet i land. Men ge upp det här formatet:

"Blabla bla blablabla bla blablablabla bla blabla blabla blablabla blabla bla blabla blablablabla blablablabla blablabla blablablabla blabla blabla blablablabla bla blablabla blablablablablablablablablabla blablabla bla.

Klatschig slutkläm (som liksom hugger av texten - kaboom). Gärna med svordom."

Bara ett tips. Tja'rå.

1 kommentar:

Anonym sa...

hon verkar sparsam! och sparsamhet är en dygd som vi alla vet