lördag, april 29, 2006

ipod + dammsugning = sant

Testade för första gången (eller är det andra gången?) att dammsuga med iPoden på (näst) högsta volym. Jag tror att det sitter en liten Saida i min iPod. Hur fan kan den veta att jag brukar lyssna på Nine Inch Nails när jag städar? Valde "Blanda spår" och första låten var en Nine Inch Nails-låt (typ tio av hundraen låtar är NIN så tio procents chans fanns det så klart). Nästa låt: En Nine Inch Nails-låt. Sen var dammsugningen över. Det är en tvåa det här, inget slott, och NIN-låtarna brukar vara små rockoperor. Heja iPoden!

3 kommentarer:

ninni sa...

Visst har iPoden någon form av kristallkulefunktion. Häromdagen gick jag förbi en kille som stod och bilade upp betong så det dånade, men jag märkte det knappt för min iPod valde just då att spela det skramligaste jag överhuvudtaget har med Velvet Underground. Klart praktiskt.

Anonym sa...

Är det dom kallar för smarta spellistor?

superkryp sa...

Skål och hurra för iPodarna!