lördag, september 09, 2006

converse

Jag borde nog egentligen ha köpt ett par höstdojjor (om ens några skor idag). Men nu blev det så att jag hittade ett par vita Converse All Star Hi, i min storlek (!), för 300 spänn (på sportutförsäljningsaffären på Götgatan, utanför Ringen). Då spelar det liksom inte någon roll att det är höst nu och att det var höstdojjor som stod på inköpslistan.

Jag vet inte mycket (läs: ingenting) om framtiden i övrigt men jag tror mig kunna sia om vad jag ska ha för jumpadojjor nästa sommar. Alltid något.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra pris! Grattis.

Anonym sa...

Utomordentligt pris och dessutom är höstskor ganska överskattade. gympaskor fungerar alltid. Satsa på fodrade strumpor.

FiaMeKnuff sa...

Men det var ju klart som fan att du skulle köpa dem! Du kan ju ha dem nu ett tag, tills du hittar ett på höstskor. Eller nått sånt. :)