söndag, september 24, 2006

söndags-/höstbabbel

Ska ut till Maz och fika med E.

Behöver en höstjacka inser jag, nu när min favoritsportjacka ligger i tvätten. Inte för att DET är en höstjacka, men jag brukar ha den under en tunn vindtät carhartt-jacka och ihop funkar det på höstdagar.

Nåja. Nu fick munkjackan duga, med resultatet att jag känner blä för munkjacka. Får leta efter en sån jacka jag letade efter, och hittade - men ratade för att jag kan vara en sån snåljåp - för ett år sen. (En tyskparkas. Jag vet, ALLA har en och det är såå indie. Så skjut mig!)

Testade halsduk igår kväll. Testade vad jag tror är sthlmsknuten v. 2.0 och kände mig lite okej och lite utklädd.

Jag tror Jonas (länk till höger) skrev en blogg - inför sitt köp - om att, oavsett när man köper en iPod, så kommer det ut en ny, mycket, MYCKET, M-Y-C-K-E-T bättre version dagen efter. Jag hade tur. Det tog TVÅ hela dagar innan min var helt kasst omodern...

Oj. Nu är jag framme. Mer sen...

Inga kommentarer: