måndag, september 11, 2006

"mina ord" i mobilen

Se det här som en utmaning. Vad har ni lagt till för ord i era mobiler? (Eller ... det kanske inte finns nån sån funktion i Nokia-telefoner?)

Sortera bort vad ni vill (jag har fuskat lite, men bara lite).

Mina ord:
bajs
bajsa
blogg
bloggar
favvo
garva
iofs
imorrn
huvet
japp
jävel
jävla
kool
näe
meh
mejla
mejlet
messet
öht
mobilen
nojja
nojjig
mp3
regnmoln
shit
piké
pisset
skit
skita
skiter
röven
superkryp (hö hö)
stubb
syrran
t.ex.
t.o.m.
tönt
usch

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag har lagt till "tja" väldans många gånger. men det spelar ingen roll, telefonen fattar inte. det blir bara "ulf".

The Female Dinousaur sa...

Va? Mobil? Vad är det?

I stort sett menlös sa...

Ett smakprov (jag har en förmåga att lägga till..):
ååh, Bessy, fetaost, Deutchland, Fuck, hällregna, gåshud, kajka, kakmonster, kikärtor, kotte, krabater, 500ring, magväskor, najs, menlösa, never, mjukisbyxa, nurse, skitdyr, prajd, sparris, strut, uber, tajmat, tangoskiva, tock, whatever, wienerkorvar

superkryp sa...

sara: Min telefon kunde "tja" från början.

biggis: 1) En sån där grej som hänger och dinglar över bebisar. 2) En manick som ruinerar en om man har andra kompisar som oxå har en sån manick.

issm: Ha ha. Spännande!!! :D