fredag, september 08, 2006

gråtlåtar (igen?)

Lyssnar lite på mina tidigare gråtlåtar. Fan vad dum i huvet man är som lyssnar på samma låtar om och om igen när man är nere. För sen, när livet inte är mattsvart längre (i alla fall inte varje jävla dag), är de låtarna i princip förbrukade. Man påminns ju om den tidigare nedstämdheten. Inte bra.

Hur som helst.

Nu håller jag på att »lyssna upp« till exemepel Depeche Mode-låten »Nothing's impossible« igen. Från gråtlåtsläget till bralåtsläget.

Förresten. När jag skriver »huvet« i mobilen så gissar T9 att jag vill skriva »guvet«. Varje gång, alltså VARJE GÅNG, tänker jag guvet som i guvetvad, när jag ser ordet... Vad betyder guvet?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du vill muntra upp dig någon gång, och inte har någon musik tillgänglig, knappra in Hobert (of Tre Solar-fame) med T9 påkopplat. Jag lovar att du åtminstone drar lite grann på munnen.

superkryp sa...

Ha ha ha. Jag drog på munnen. Det kan omöjligt vara en tillfällighet! ;)