fredag, september 01, 2006

förresten

Förresten 1: Jag hade glömt bort mitt slipsintresse.
Förresten 2: jag vill ha en Parker Jotter-penna, men de görs inte i lustiga färger längre. Jag har nog en i varje »olustig« färg som finns.
Förresten 3: Blev precis väldigt sugen på Tescoscones. Med marmelad.
Förresten 4: Peter Murphy i iPoden.
Förresten 5: Det blev ju snarare en Sigur Ros-sommar än en Depeche Mode- eller Peter Murphy-sommar som jag skrev om (men inte kan länka till från mobilen).
Förresten 6: Jag ska INTE göra en Förresten 100-lista även om det lutar åt det hållet.
Förresten 7: Jag är för rastlös, annars skulle jag lätt köa (för det lär bli kö) för att se bob hund på Debaser Medis ikväll.
Förresten 8: Om ni ser konstiga ord, typ får istället för där. Tänk på att T9 valde orden. Jag tryckte bara på knapparna (och var allmänt ouppmärksam).
Förresten 9: Hornsgatan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förresten 10: Länge sen, grabben. Bjud mig på middag eller nåt. ;)

superkryp sa...

Förresten 11: Kan du komma imorrn så är det bara att komma. Messa och skriv en tid. ;p