tisdag, december 05, 2006

han solos brallor

Okej, jag ska inte köpa ridbyxor. Jag ska köpa sådana byxor som Han Solo har. Var köper man sådana? Sen måste jag leta upp mina gamla flygarstövlar.

Apropå det tänkte jag på bruna stövlar. Man köper ett par jättefina, höga, blanka BRUNA stövlar... Varför bruna (när färgen svart finns, menar jag)? Förklara det för mig.

Mm, mina flygarstövlar är bruna (tyvärr). Bruna med patina är okej. Bruna utan, är bara ett par bruna stövlar (som borde ha varit svarta!).

6 kommentarer:

Anonym sa...

dina flygarstövlare e juh svarta

superkryp sa...

Oj då. Är de?

Miffo Maria sa...

Jag är inte förvånad över att Mrs har koll på hela familjens skor. Eller att Mr letar saker att gnälla på.

Jag vill ha bild på Han Solo-byxor!

superkryp sa...

Jag försökte hitta på nätet, men det är för dåliga bilder. Om jag inte kommer hem så sent ikväll så ska jag fixa bild.

Leta saker att gnälla på... Hrmfph!!!

Anonym sa...

Typ de här? Jag har länge velat ha såna braxer som han solo har.

Anonym sa...

Skit, varför är det så svårt att länka i bloggerkommentarer? Jag länkar från min i stället.