tisdag, december 12, 2006

michael c. hall

Vilken glädjeblandad besvikelse jag kände när jag insåg att Michael C. Hall är Dexter (i "Dexter").

Det pinsamma var att jag inte såg att det var han förrän mrs påpekade det.

Besvikelse eftersom det väl (?) innebär att nästa säsong som svt visar är den sista säsongen av "Six Feet Under". (För oss som inte ser det under skäggstubbet och hårrufset, så är det alltså Michael C. Hall som är David Fisher i 6FU.)

ps. Nu får jag nästan panik över att jag använder kursiv stil, citationstecken och fetstil lite hipp som happ. Grrr!

5 kommentarer:

Urologen sa...

Men du måste ju ha blivit lyrisk över hur bra han är i Dexter. Bara det faktum att du knappt känner igen honom, vilken förvandling(!), är ju nog för att börja kasta grammystatyetter på honom.

Urologen sa...

Eller egentligen menar jag nog tv-världens motsvarighet till grammystatyetter (?).

Fan va pinsamt.

superkryp sa...

Mm, jag blev förtjust!

Emmy är det som gäller i tv-världen.

Urologen sa...

Ahh, I stand corrected!

Anonym sa...

hade man kunnat vunnit oscar för serier så hade han vunnit lätt tror jag. han är fan oslagbart bra:D