lördag, december 23, 2006

nattvak

För några minuter sedan hade jag allvarliga funderingar på att vaka i natt. Bara för att jag kan. Imorgon är det lördag och ledigt. Jag skulle till och med kunna sova bort hela förmiddagen.

Men sen...

För några sekunder sedan, insåg jag att det bara är puckat. Om jag lägger mig nu så är det bara frågan om några timmar tills jag kan få en fräsch morgonlatte. Mmm.

Jag säger INTE god jul riktigt än, alltså. Jag har många bloggar kvar i mig... tror jag.

Kollade reprisen av parlamentet och när jag såg Magnus Betnérs snagg blev jag sugen på att raka bort håret - igen! (Cue: theme from The Neverending Story, för om jag klipper mig kommer jag ångra mig när jag börjar få maskrosfrisyr igen... och igen och igen.)

ps. Grattis på födelsedagen, Ande!

2 kommentarer:

Miffo Maria sa...

Du får göra en hårförlägning när du får maskrosfrisyr. ;)

superkryp sa...

Guu, vilken bra idé! ;)