onsdag, december 06, 2006

han solos byxor - återkoppling














Oj. Leia. Hårinbakning. Mmm.









Det är sådana här byxor (de som Han Solo har, alltså, inte hårbyxor som Chewbacca har och inte pyjamasbyxorna som Luke har, inte ens de bruna som Luke på de nedersta bilderna, eller några av de andra byxorna som visas på bilderna. Bara de som Han har.), blå med röda revärer, som jag har velat ha i 25 år. Ha ha.

Det kan tyvärr vara så att jag fuckade upp kronologin lite, med bilderna. Ha överseende.

Fram med symaskinerna och mejla mig när ni har sytt färdigt. Grejt!

3 kommentarer:

ande sa...

Här finns tips om brallorna.

http://www.jedi-academy.com/solo_pants.html

Det är en konstig värld därute.

Anonym sa...

Amen, du kan inte slänga upp så många bilder från Star Wars på en gång. Jag får ståpäls och vet inte om jag ska ligga vaken hela natten och maratonkolla på filmerna eller bara logga in på ebay en stund och shoppa loss.

superkryp sa...

ande: Snacka om crazy.

jonas: Förlåt. Hoppas att du somnade. (Jag blev sugen som fan på att just se första filmen igår när jag satt och fibblade.)