lördag, april 01, 2006

fika med elvis och simi

Fick ett sms från Elvis (inte den men den Elvis) som var på Sivletto. Satte på mig löparskorna (med hårdrocksbrallor) och såg mer än lovligt 50's hjärta 80's hjärta jag vet inte vad ut. Jag gick ett snabbt varv i affären och sen satt vi och snackade, bland annat om det här blogginlägget, eftersom Simi funderar på att göra en tatuering. Eftersom det inte är någon mobiltäckning nere på Sivletto satt jag lite som på nålar, mest av gammal vana, för att S inte kunde nå mig om det var nåt. Gick sen hem för att märka att det var hur lugnt som helst och nu ska jag tvinga S att gå ut en sväng. Det smälls i dörrar och det skriks, men ut ska han...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mm, hon vet att han är ensam ibland. Men... hon vet oxå att han inte får ha tända ljus då. ;)

Anonym sa...

Men vaddå är föräldrarna i huset borta hela helgen och "bara" ni ungar hemma? Nej, jag tycker inte att ni är för små för det, nån av er... och särskilt inte ihop. Men jag undrar.

Nu kan man ju vara helt lugn, ni har ju portkod nu.

Blev det ingen shopping idag?! De har ju öppet imorrn oxå...

Anonym sa...

"ungar" kanske jag skulle ha skrivit oxå... ;)

superkryp sa...

Oj vad dom ska bråka... ;) He he. (Eller hur Annika?! ;P)