fredag, maj 05, 2006

samma konstiga tänk

Okej, så mobilen är helt sjuk i huvet och jag måste köpa en ny. Kollar några olika nallar (ha ha, idag skriver jag bara repriser (varianter av gamla bloggar, alltså)...) och borde väl nöja mig med nån sunkmobil, men just det, måste ha blåtand, måste ha kamera, etc. Så nu funderar jag på att köpa Sony Ericssons walkman-mobil fast jag nyss skulle köpa en "sunknalle". Säg åt mig, nån!

ps. Enligt Svenska skrivregler ska man använda hakparenteser inuti vanliga parenteser men det skiter jag i. Enligt språknämnden ska man skita i ds efter ett ps oxå. Oj då, nu är det bäst jag hänger med i fortsättningen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.nokia.se/phones/models/

själv är jag väldigt svag för den
vita Nokia 7260-varianten.
har dregglat lääääängeee. uhu. :)

Catherine sa...

men varför en walkmanmobbe när du nyligen köpt en ipod? varför en jättebra mobbekamera när du nyligen köpt en digtalkamera?

även om det kan vara fiffigt med allt-i-ett så kommer du ju ändå skräpa med dig alla andra grejjer

superkryp sa...

catherine: Tänkte att jag kanske kunde fibbla med den så att jag kan kolla på tv-serier på den (typ som din kollega kan göra med sin iPod). Det verkar kunna funka. Varför man nu ska göra det... Det har jag inget bra svar på. ;)

Anonym sa...

teveserier är bra på tunnelbanan. särskilt om man bor på södermalm och jobbar i city och alltså har en pendlingstid på över fjorton minuter per dag. den stora frågan är egentligen hur människor klarat av att pendla i alla dessa år utan att kolla på teveserier. däremot är jag av hävd jäkligt skeptisk mot sony ericsson. ska det va så ska det nog va finskt brukar jag säga.