tisdag, maj 23, 2006

in bed with superkryp

Gjorde ett fåtal situps i förrgår. I natt hade jag träningsvärk i det som ska föreställa magmuskler. Snacka om fantomsmärtor. Där har det inte funnits muskler värda namnet de senaste X åren.

Flossade igår. Eftersom jag har haft tandställning i vuxen ålder är det inga direkta bekymmer, men det tyckte tandköttet i natt. Det ömmade rätt så rejält. Ofräscht men nyfräscht.

Sen det här med LP-skivor under armarna. Fick för mig att jag skulle göra en total uppfräschning och körde med lite Absolut Torr under armarna.

Vid 03:43 var jag redo att slänga mig ut genom fönstret. Magmusklerna gnällde, tandköttet gnällde och det kliade i armhålorna så att jag blev (ännu mer) vansinnig (än jag redan är). Sen somnade jag om och vaknade till vid sex, såg prinsen och dronningen snusa, somnade om igen och vaknade när jag skulle.

8 kommentarer:

superkryp sa...

ang. profil: Oj, det får jag ändra på.

ang. kung: Jag kallar inte mig själv kung! Jag kallar C för dronning och S för prins, men inte mig själv för kung.

Att kalla C för drottning är andes gamla skämt som jag har anammat. :)

Anonym sa...

haha, rolig läsning! absolut torr är bra, men så jobbigt. det kliar ju så man blir galen!

jag hade träningsvärk efter att jag hade bowlat i fredags. en futtig serie. jag är EXTREMT otränad.

FiaMeKnuff sa...

Vad är Absolut Torr för nått????

Anonym sa...

Respekt för situps och flossning. Men hur femtital är det inte med absolut torr?

Anonym sa...

absolut torr är "ett effektivt verkande medel mot kraftig transpiration". det gör att man inte svettas ett skit på rätt länge, jättebra.

den enda riktiga (överjävliga) haken är att det måste strykas på när huden är helt torr. och det är den ju aldrig, typ. i alla fall inte under armen.

vilket i sin tur betyder att man måste vara närmast medvetslös när man ska använda den. annars: klia klia klia klia...

superkryp sa...

Ha ha ha, jag funderade ett tag på om jag verkligen skulle skriva nåt om Absolut Torr överhuvudtaget, men sen tänkte jag "äh va fan, det är säkert nåt som nån kan (o)roas lite av att läsa".

Anonym sa...

Jag tycker det är fint att du vågar lämna ut dig så mycket på det världsomspännande datanätverket! ;-)

superkryp sa...

jonas: Eller hur!!! ;D