tisdag, maj 16, 2006

mardrömsnatt

Förutom två hjärndöda katter som tror att de anställdes för att sköta nattvakten var natten fylld av otroligt konstiga och jobbiga drömmar.

bilderJag drömde att jag och nån till - kommer inte ihåg vem - kollade på nån slags biltävling och fick sittplatser precis bredvid kungen. Eftersom det var kungen så försökte jag givetvis fota honom ihop med vem jag nu var där med.

bilderKungen blev irriterad och bad mig sluta. Jag skämdes men hade fått några fina bilder så jag slutade. Sen var det nånting med att Bengt Magnusson jagade kungens autograf. Han hade en Parker Jotter i guld som han ville att kungen skulle skriva sin autograf med. (Vaddå, skriver kungen bara med guldpennor?)

I nästa "scen" var jag i ett rum där det låg tre killar staplade på varandra. En av killarna hade nån dödlig smitta. Den smittade skulle smitta oss andra så länge han var i livet så honom kapade jag huvudet på, med hjälp av en dörr. (Jag, brutal?!)

Sen drömde jag nånting som låg för nära verkligheten. Då vaknade jag direkt.

2 kommentarer:

I stort sett menlös sa...

Hahaa..med en dörr?
Var det en skjutdörr? Ka-tjing!

superkryp sa...

Nä, en vanlig dörr. Huvudet emellan och *chuck*. Bläk.