måndag, maj 22, 2006

grubbleri grubblera

bilder
Är på "Okej" just nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilket tjusigt flödesschema! en fråga bara!

Går spiralen ibland lodrätt från okej till bajs? Vet du alltså i början att det här kan inte mellanlanda på sådär, utan det är bajsläge direkt? Och det har aldrig gått från bajs till okej direkt?

superkryp sa...

Jag hade först några lodräta pilar men jag rationaliserade bort dem. Däremot kan spiralerna vara olika snabba.

Ibland är det "bajsläge direkt", ja.

Hittills har det inte gått från bajs till okej direkt. Nej.

I alla fall inte flödet som det här schemat beskriver just nu.

superkryp sa...

Jag önskar jag hade fina spiraler i mitt liv.

Jag med! Både i ditt liv och i mitt. Inte mina fula jobbiga hoppiga jävla spiraler. :)

Plast-ankan sa...

Ni behöver en studsmatta, man blir glad av att hoppa. Enligt I.