fredag, maj 12, 2006

rastlöshet

Skulle ha sett X-men och X2 med brorsan. Var för rastlös för att vänta en timme tills den andra rullen skulle börja. Jag i alla fall den första...

Jag har alltid varit rastlös - men aldrig för rastlös för att glo på film. Aldrig. Hur fan ska det gå för mig egentligen?

Vad gör jag när jag inte kan välja? (Än så länge kan jag välja lite, men tiden rinner ut.) När jag måste hitta ett lugn inombords som bara har funnits där i så jävla många år. Det lugn som jag inte hade förr och som jag inte har nu, men som jag måste hitta tillbaka till sedan, oavsett hur "sedan" blir.

Fan vet... och förhoppningsvis jag med om några månader. Det enda jag vet redan nu är att jag kommer att lyssna jävligt mycket på Depeche Mode och Nine Inch Nails i sommar.

2 kommentarer:

FiaMeKnuff sa...

Och åka jävligt mycket till Högsjö med din son. I år måste du bada. :)

Plast-ankan sa...

Precis, jag håller med. Du slipper gå upp på taket. ;)