tisdag, juli 18, 2006

cruel summer

Häromnatten visade nån tevekanal Karate Kid, för jag vet inte vilken gång i ordningen. Då slog det mig två saker. Dels att jag hade glömt bort Elisabeth Shue, eller det hade jag inte för jag visste ju att hon var med i Karate Kid. Däremot hade jag glömt henne när jag valde min favorithollywoodskådissnygging för några månader sen.

Såg henne i en film för några kvällar sen: Mysterious Skin. Jag vet inte om det är en film jag skulle rekommendera någon att se direkt. Den var rätt »under huden«. Bläk.

Hursomhelst.

I Karate Kid spelas Bananaramas låt »Cruel Summer«. Fy fan vilken toppenlåt det är (eller iallafall var). Sällan har så halvsurt sjungande damer låtit så jävla sexiga och bra (... men videon är lite sådär).

1 kommentar:

Anonym sa...

man får ju en del sköna klädtips i videon iaf