tisdag, juli 04, 2006

skojfriska tatueringar

Igår såg jag en tjej som hade nån slags »lustig« »gubbe« tatuerad på ena bröstet. Är det okej att titta på »brösten« då? Eller i alla fall på det tatuerade bröstet? Jag såg alltså inte vad hon hade för tatuering eftersom jag inte känner mig helt bekväm med att stå och glo på en för mig okänd kvinnas bröst, bara så där...

Så nu vill jag att nån som fattar grejen förklarar för mig. Har man en tatuering på tutten för att man vill se den i spegeln själv eller för att folk ska titta eller för lite av båda delarna?!

2 kommentarer:

FiaMeKnuff sa...

Det är klart att man får kolla! Har men en tatuering på bröstet får man skylla sig själv om folk glor.

superkryp sa...

Ja, om jag har kläder (eller snarare inga kläder) på överkroppen så att tatueringen syns får folk självklart kolla.

På nåt sätt, rent traditionellt är det lite annurlunda med att kolla flickor i brösthöjd mot att kolla på snubbar... Väl?

:)