tisdag, juli 11, 2006

mattsvart optimism

Från mattsvart till ljusgrått på ungefär en timme. Sen tänker jag att jag nog tänker fel, att jag inte kan tänka SÅ, för så ÄR det inte. Eller så kan DET i alla fall inte vara. Men nu stannar det på en mellangrå färg, eller kanske på en rätt fin ljusgrå ton.

Det blev nog kryptiskt men så får det bli. Det är mest en minnesanteckning ändå!

Ikväll förgyller Håkan Hellström Allsång (Allram gissar T9 att jag menar. Ja, varför inte...?!) på Skansen. Det var efter ett allsångsprogram jag gjorde en kovändning om min inställning till Håkan. Sen dess har jag alltid varit med honom, i stället för emot honom. Heja Håkan!, brukar jag säga när folk gnäller. Heja Håkan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

häjja håkan häjja håkan

Trebarnspappan sa...

Försöker slå bort tanken av när Håkan förgyller Allram...