onsdag, juli 05, 2006

heja italien!

Ibland är ju till och med fotboll spännande.

7 kommentarer:

The Female Dinousaur sa...

Kul att Italien gick vidare tycker jag. Men mitt guld-tips sprack.

superkryp sa...

Det var det värt. ;) :D

Nu hoppas jag på Italien - Frankrike i finalen.

The Female Dinousaur sa...

Låter nästan som det skulle kunna få även mig att se på finalen...

I stort sett menlös sa...

Jag hoppades faktiskt på Tyskland. Har lite svårt för italiensk frisyrfotboll. Fast igår spelade dom bra, så jag får väl ge lite cred.
Annars är det Vive la France som gäller.

superkryp sa...

issm: Ha ha. Det är halva nöjet att se de flesta italienarna fixa frisyren när de blöter skallen. :)

Men å andra sidan, nu gör väl nästan alla världens lag det? Om de inte är nyrakade på toppen...

Jag satt och funderade på var man köper sådana där svarta hårband som fotbollskillar har. Det vet ju säkert du kom jag på nu. ;)

I stort sett menlös sa...

Menar du såna där Figo-ser-ut-att-ha-en-konstig-våg-i-panna-hårband?
I så fall har jag inte en aning. Tycker det ser ut som ett snöre mest.

FiaMeKnuff sa...

Jag tror att det är ett snöre/gummiband. Men jag tror att det går att köpa sånna på H&M. Det gjorde det förut iaf.