lördag, juli 29, 2006

stålis pollisar

stålis pollisar?Klicka på bilden för att kolla. (Bilden är STOOOR!)

Här syns det ändå inte riktigt lika tydligt som i gårdagens DN kultur. Är det inte corny att ha polisonger (hår snarare) som man lägger bakom örat så där? Eller funkar det? Jag menar om man nu inte har värsta buskaget vid öronen (hrm), funkar det att göra som stålis? Jag vet att det har varit standard hos en del hårdrockare (antagligen just bland de hårdrockare som inte har buskage vid öronen).

Tyck nåt, ni som väl kommer hit. Tack på förhand!

Det räcker med fult eller snyggt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

fult

Anonym sa...

Så gör ju tjejer, så varför skulle inte killar kunna göra så?

superkryp sa...

q: Det är sant. Men jag tycker att det ser lite feminint ut, vilket absolut inte behöver vara dåligt.

Men JAG tycker inte att det är lika snyggt som klippta, korta polisonger.

Jag undrar mest för att jag kan göra som stålis men jag kan inte ha ekorrar... :-$

superkryp sa...

Du snackar med fel »brorsa«... :S