tisdag, juli 18, 2006

teve på sommaren

Visst, det är repriser, repriser och repriser. Åsså morden här och morden där.

Det är ju kalas. Nu spelar jag in "Nakne kocken" och kollar den första säsongen för tredje gången (tror jag). Härligt.

Spelar in "The Pretender" på sexan oxå. Har väl sju - åtta avsnitt hittills, men har inte tittat på ett enda. Jag kollade när de gick femman för några (flera) år sen. Men nån gång kanske jag vill se dem, så de får stanna på hårddiskmojängen tills jag behöver utrymmet.

Näe, nu ska jag glo på "Elake kocken" (inspelat tidigare ikväll).

2 kommentarer:

Trebarnspappan sa...

Vilken hårddiskmojäng har du?

Är den nåt å ha?

Vår DVD klarar fn knappt en ny skiva och jag letar efter en ersättare.

superkryp sa...

Har en äldre modell av den här. Jag är jättenöjd.

Tyvärr är den inte regionsfri och (spelar inte divx) men i övrigt skitbra, tycker jag.