fredag, juli 21, 2006

levande döda

Jag har precis insett att jag är mer förtjust i zombiegenren än jag har vetat om. Helt klart började det när vi köpte "Resident Evil" till Playstation för ungefär tio år sen.

Däremot har jag inte närt intresset alls i princip. Typ kollat på "28 dagar senare" och några andra filmer.

Det beror nog på att jag inte har vetat om intresset. Nu när jag vet om att jag är intresserad så måste jag ju kasta mig in i junket med liv och lust.

Vad smart jag känner mig som inte har märkt av förtjusningen tidigare, och var börjar fortsätter man? "Shaun of the dead", tror jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du ju viss kompetens inhouse, som jag brukar säga på arbetstid. Men passa dig för de här.

Trebarnspappan sa...

Hur går det med *kommer inte ihågs" bok. Den som kommer efter Låt den rätte komma in?