torsdag, maj 11, 2006

cheap monday - punkbraxxor

Är råsugen på att köpa ett par jättesmala (tror jag) svartvita rutiga (Äh, det är väl streck på nåt sätt men jag hittade ingen bild nu så jag kan inte beskriva dem. Har ni sett dem så har ni...) Cheap Monday-byxor. Risken finns att jag inte kommer att kunna ha dem om nån/några månader (för att jag kommer att käka för mycket och för onyttig mat i sommar) och i så fall är det ju väldigt onödigt. Dessutom fanns de inte i min storlek senast jag tänkte prova.

Sen att jag nog egentligen inte borde spendera mer pengar på kläder den här månaden ser jag som ett väldigt litet problem.

Idag har jag inte ens tid att kolla om de finns. Det var ju bra det!

1 kommentar:

superkryp sa...

Nä men, det är bara om det är HÅRDrockiga jag har problem. PUNKrockiga är inget problem för mig. Dödskalle-converse känns HÅRDrock, inte PUNKrock. Tycker jag.

Ungdomlig på rätt sätt är inte fel. Tycker jag.