måndag, maj 08, 2006

här kommer den ändå - måndag hela veckan

Vet inte hur jag ska palla med resten av dagen (fram till att jag får krypa ner under täcket och domna bort).

Funderar på att ställa in besöket i förorten för att jag har ångest men jag känner ångest inför att ringa och ställa in besöket oxå. Jag har fortfarande inte bestämt vad jag tycker är jobbigast, att ringa och ställa in eller att bara tiga, åka dit (och försöka låtsas som att allt är lugnt).

Får dessutom ångest över känslan av att jag är dålig för att jag - om jag åker dit - inte stannar längre än jag gör, varje gång. Jag vet att jag inte kommer att stanna längre och jag vet att jag kommer att få dåligt samvete fast jag säger till honom (och mig) att jag inte kommer att ha dåligt samvete.

Om knappt två timmar måste jag ha bestämt mig.

Inga kommentarer: