tisdag, februari 20, 2007

drömde om tatueringar igen

I natt drömde jag om tatueringar igen. Nu skulle jag tatuera in ett spindelmansansikte eller fornminnesmärket (som de flesta jag känner kallar (macintosh)kringla nu för tiden).
Grejen är att jag inte har tänkt tatuera mig mer. Fattar inte alls varför mitt undermedvetna har en sådan faiblesse för tatueringar...

Tattoo

To dream that you have tattoos, represents individuality and the desire to stand out in a crowd. You want to be unique and different from everybody else, particularly if you do not have any tattoos in real life. Consider also what the tattoo is.

5 kommentarer:

Miffo Maria sa...

Jag tycker det ser ut som en såndär dubbel lussebulle.

superkryp sa...

Hi hi. Mm, en dubbel lussebulle funderade jag på att tatuera in nånstans. :)

Miffo Maria sa...

well, julen är en fin högtid..

Vanja sa...

Men vadå. Det är väl en ypperlig idé att tatuera in ett fornminnesmärke. (Det betyder ju att det finns sevärdheter i närheten...) ;)

superkryp sa...

Hmmm... Sevärdheter!