onsdag, februari 07, 2007

klocka



9 kommentarer:

Miffo Maria sa...

Snyggt!

superkryp sa...

Eller hur! :)

Emma sa...

Det var en sån jag också köpte! Så jag tycker också att den är snygg. :)

Emma sa...

Fast jag köpte med metallarmband förresten. Det är också snyggt.

superkryp sa...

Japp, jag tycker att det är snyggt med metall oxå. Jag ville ha med läderarmband för att det inte nyper i armhåren. Mesigt men sant...

superkryp sa...

Emma: Kan du inte fota din pappas gamla klocka och lägga upp fotot på din blogg? Det skulle vara roligt. :)

Emma sa...

Jo, jag tänkte det. Får spara det till i morgon. :) Är så tom i huvudet lately, så jag får pytsa ut allteftersom och inte slösa.

Vanja sa...

Vilken STOR klocka!!! Är det modernt nu? Ja jag hänger inte med riktigt känner jag... (kanske beror på att jag inte äger någon klocka själv, utan går och tar ett bankomatuttag när jag behöver veta vad klockan är)

superkryp sa...

emma: Kul! :)

vanja: Mm, stor... eller oxå är jag extremt liten. Närrå. Det finns skitsmå klockar och riktiga bjässar. Jag har alltid gillat stora klockor. Det är väl min hemliga dröm om att vara en stekare som slår igenom... ;p