måndag, februari 19, 2007

dumt, kanske

Känner mig lite mör. F. frågade vad det var för fel på den friska handen. "Den är ju likblek." Kanske skulle a) stannat hemma b) vilat några dagar...

Nu kan jag inte fega ur imorrn. Det är bara att bita ihop (och hämta ut de receptbelagda smärtstillande pulvren som doktorn skrev ut).

---

Hade tänkt se sista timmen av München, men te + macka och sen sängen, lockar nog mer.

---

Dagens tips: Bryt inte armen! Det finns få eller inga fördelar och man känner sig (och är) väldigt handikappad.

---

Snart hemma! Lång jobbig dag.

3 kommentarer:

The Female Dinousaur sa...

Jo, herr Superkryp. Man kan faktiskt fega ur. Det kan man. Ingen tackar dig för att du jobbat när armen trillar av sen. Stanna hemma framför DVD'n, säger jag!

Vanja sa...

Men! Här händer det grejer ser jag! Så fort man vänder ryggen till så går du och bryter armen :/ Krya på dig ditt skrälle :)

FiaMeKnuff sa...

fan också.. jag som precis hade tänkt gå ut genom dörren och bryta handen. ;) men tack för tipset!