onsdag, februari 07, 2007

ons.

Oj, vilken röra det här kommer att bli.

Dagens favvoord: Popkulturjunkie (från http://www.voccine.com/2007/02/04/voccine-nr-23-nu-med-studiogaster-premiargast-goran-everdahl/). Måste uppdatera min profil, tror jag.

Käkade macka från Sandy's med så mycket dijonsenap att jag rensade bihålor för resten av året (kändes det som).

Köpte klockan ändå rå (som redan framgått). Jag gillar att vänsterarmen nu är lite, lite tyngre än högerarmen. Eller om de är lika tunga nu (med tanke på anatomi, muskler (eller brist på, snarare) etc.)?!

Hittade Lunar Park i bokhyllan i morse. Fortsatte där jag lämnade Bret Easton i somras...

I förrgår glömde jag iPod:en på i jackfickan hela eftermiddagen, så när jag behövde den senare på kvällen var det stendöd. Idag höll jag på att göra om samma misstag.

Nu väntar jag på att det ska bli eftermiddagsfika...

Inga kommentarer: