torsdag, februari 01, 2007

mycket snack om... skosnören

Skosnörena till mina kängor håller på att ge upp. Igår såg jag en punktjej som hade ett rött snöre och ett grått jättetjockt snöre. Jag undrade lite över om hon var modepunkare och alltså såg till att ha olika snören, eller om hon bara sket i det - på riktigt.

Jag kan lätt tänka mig, att jag själv - när jag var mode"punkare" - skulle ha kunnat köpa två olika par skosnören, just för att det ska se ut som att jag sket i att jag hade omaka skosnören.

Fan, det kostar/kostade på att vara modepunkare...

1 kommentar:

Miffo Maria sa...

I min känger jag har kvar, som jag inte använt sen jag var femton eller nåt :D så har jag ett rosa "skosnöre", för jag hitta inte två :( jag kommer inte ens ihåg vilken färg det andra har, vitt eller svart :o