fredag, februari 09, 2007

flams

Det blev lite extra flamsigt vid fikabordet idag... och hux flux nämndes Det stora blå och mrs gamla favorit Jean-Marc Barr. Puss puss.

Är lite låtsasgrinig för att ingen har kommenterat min nya klocka. Det tycker jag är dåligt.

Funderar på att det är fult med avslutande (korrekt) accent i slutet av "mrs' gamla favorit" så jag tog bort den. Det är säkert korrekt nu för tiden. Det är underförstått...

Chips ikväll. Ostisar (ostbågar) oxå.

Jag vill se en rulle. Igår såg vi The Squid and the Whale. Den var bra (bättre än väntat!) men alldeles för kort.

3 kommentarer:

Emma sa...

Jag AVSKYR när ingen kommenterar nåt nytt - jag är en sån som ser om någon jag aldrig träffat har något nytt på sig, jag ser till och med om de nyligen klippt sig. Det SYNS ju!

Hmm. Ett filmtips: Den första som slog mig var The Weather Man som jag tyckte var ganska rolig. Vet inte varför den dök upp i huvudet - men den är lite antidepp och passar nog bra till ostkrokar (som jag lärt mig att de heter på västkusten). En lite mer deppig men bra film var King. Upside of Anger var bra och charmig. Vet inte varför jag bara kommer på några år gamla filmer. Oh well.

superkryp sa...

Det verkar (helt otroligt!) inte som att folk bryr sig om klockor. Hi hi.

Jag tror att vi behöver en antidepprulle så tack för tipset. På nåt sätt har jag svårt för Nicholas Cage men sen när jag ser nån film där han är med så gillar jag honom ändå. Jag fattar't inte!

Tack för filmtipsen! Inser att jag nog tigger om filmtips från dig (lite i smyg så där). Känn dig ABSOLUT INTE tvingad och förlåt om det känns så!

Emma sa...

Meh! Att ge filmtips är ju det bästa jag vet! :)