måndag, februari 26, 2007

några fler saker i förbifarten

...angående armbrottet, alltså.

Jag kan inte ha min klocka nu. Jag har gipsskenan där jag vill ha klockan. På 80-talet hade jag som sagt klockan på höger arm ett tag, men nu kändes det värdelöst när jag testade.

Jag kan inte spela gitarr nu. Alltså, jag kan inte vända vänsterarmen som man gör när man spelar gitarr. Tänk hur man håller armen som om du ska kunna ha lite vatten i handflatan. Så kan jag inte vrida armen längre (just nu, hoppas jag). Jag kan vrida armen till ett undergivet goddag, om nån förstår vad jag menar med det...?! (Insåg att motsatsen till undergiven borde heta övergiven..., men i det här fallet är det väl överlägsen man är?)

4 kommentarer:

Miffo Maria sa...

Pappa kan ju fortfarande inte ha vatten i handflatan....










;)

superkryp sa...

Vet inte om det är så eller inte, men OM det är så att K fortfarande inte kan det... UÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Hans hand/led såg iofs värre ut än min... Jag måste kunna spela gitarr igen, men jag vill inte trixa mer med armen förrän jag får för doktorn. Ska fråga doktorn på fredag!

Plast-ankan sa...

Han kan inte ha vatten i den. Men han hade brutit benen i leden. Han hade lösa benbitar i leden när de röntgade.

superkryp sa...

annika: FY FAN! :(