måndag, februari 19, 2007

okej att jobba?

Jag frågade doktorn om det var okej att jobba, fast armen är skenad. Jag har aldrig brutit annat än löften innan, så jag har ingen koll på sånt.

Han tittade lite på mig som om jag tiggde sjukskrivning.

"Du kan inte bära tungt med armen, vet du."
"Nähä?" Det gör liksom ont att bara bära på armtyngden så jag hade inga uttalade planer på att vara med i "Världens starkaste man". Jag undrade bara om det är okej att fladdra runt med armen eller om den ska vara helt still.

"Rör på fingrarna." (Är det en snällare variant av "rör på påkarna"?)

Återbesök om sju - tio dagar. Tror inte att det blir något gitarrspelande på någon/några veckor...

Idag hos J-O kommer jag nog bara att sörpla kaffe. Det ska bli trevligt.

---

Såg Timeline idag. Försökte i alla fall. Vilken skitrulle...

Inga kommentarer: