torsdag, februari 15, 2007

filmavverkningsstress

Igår såg vi ”Breakfast on Pluto”. Shit, vilken film! Precis i min smak. Cillian Murphy var helt otrolig! Klockan var alldeles för mycket men inte fan kunde vi bryta mitt i och inte fan kunde vi bryta när det bara var ungefär en halvtimme kvar. Jag tror att man måste vara på rätt humör, men jag är inte ens säker på det. Den borde funka när som helst. I alla fall på mig.

Men nu känner jag mig stressad för att vi inte har sett fler filmer. Vi fick bara ett kuvert så vi kan liksom inte skicka tillbaka bara en film, känns det som. (Man kan göra det så klart, men det känns dumt att ha flera sändningar på gång, tror jag.) Fan vet om vi kan klämma München på en kväll. Eftersom tioåringen lägger sig så sent (och vi inte kan börja glo förrän han lagt sig (och vi ska upp och jobba som vanligt imorrn)) så känns det inte som att vi hinner se hela ikväll. Det kanske får bli ”The Upside of Anger” i stället.

Vi får se...

2 kommentarer:

Anonym sa...

passar på att önska god bättring och gläder mig åt din blog. Ett nöja att surfa runt bland dina tankar och teckningar och skisser och bilder och ... :)

Henry

superkryp sa...

Kul att du hittade hit. :)