söndag, februari 25, 2007

ledighet

Några dagars semester, tioåringen har sportlov. Egentligen är det rensa hjärnan jag behöver göra och det gör jag inte så bra hemma... heller.

Imorgon borde första skivan av sista säsongen av "Six Feet Under" droppa in i brevlådan. Jag håller tummarna.

Funderar till och med på att hålla mig vaken och glo på Oscarsgalan i natt på Kanal 9. Förra året spelade jag in galan på hårddiskmaskinen, hade det inspelat i några dagar och suddade sedan ut den, utan att ha tryckt på play. När man sett sammandraget känns det ju liksom onödigt att se det - i efterhand.

Jag är pissless på mig själv. Tur för er att ni slipper mig i verkligheten. Blä.

4 kommentarer:

Plast-ankan sa...

Vi är inte less på dig! :D

Miffo Maria sa...

Motsatsen till less.. Saknar på dig!

FiaMeKnuff sa...

jag saknar dig också....

superkryp sa...

Gu va ni e snälla, alla tre! :D