onsdag, maj 03, 2006

kalas minus kalasbilder

Nu har gästerna gått hem och de sista förmodade gästerna nekades inträde. Så kan det gå till här på Bjumpan. (Ledsen, jag är oberäknelig, som ni vet...)

Det mesta gick som det skulle förutom värdens (förväntade) humörsdipp. Det deppigaste dövades av lite plockning och diskning.

Jag siktar på ett jämnare födelsedagshumör nästa år och känns det som idag, gör jag som jag "bara" tänkte göra idag - skita i allt och lämna stället (och komma hem när kalaset var slut).

Hade tänkt visa upp lite trevliga bilder från kalaset men bläddrade precis igenom bilderna jag har tagit och insåg att jag aldrig i livet skulle lägga upp nån av dem här. Jag fyllde 38 men känner mig som en riktig fjårtis. Självkänslan är alldeles för låg för att jag ska visa upp mitt miffonylle här, särskilt inte som jag såg ut på bilderna jag tog idag. Nästa gång... men bara kanske.

1 kommentar:

superkryp sa...

Det kan jag nog göra. ;)