tisdag, oktober 31, 2006

begins eller returns

Batman begins (för han har redan Batman return:at sig... för fjorton år sedan! Mm, den med Michelle Pfeiffer som Catwoman.), Superman returns... Jag tror jag blir knäpp. Nu har jag sagt Superman begins om Superman returns hela morgonen.

Varför kör de inte bara med nuffrer (siffror)?

Superman (- The Movie)
Superman II
Superman III
Superman IV
Så självklart! Så vidare...
Alien
Aliens
Alien³
(Sen slutade jag räkna/bry mig, men den sista senaste (förutom den med Predator, burr...) heter Alien: Resurrection)
Men nu. Begins, returns, begins, returns, etc.

Såg just att Superman IV kommer ut i Sverige oxå, och att den här kommer. Och för oss, som bara gillar Christopher Reeve (och inte bryr oss om den senaste rullen, eller Supergirl...), den här.

Förresten, nu när jag har googlat efter Superman, gissa hur ofta jag har råkat skriva superkryp av bara farten... (svar: flera ggr)

Inga kommentarer: