fredag, oktober 06, 2006

några konstateranden

  • Om man ska hinna önska en DM-låt på Spraydio måste man ha ett snabbare triggerfinger än Lucky Luke.
  • Jag är lite sugen på att se WTC fast jag inser att ... Ja, ni vet.
  • I natt går »Aliens - återkomsten«, världens bästa uppföljare (säger man uppföljare på svenska?), på TV4. Fast jag har den på DVD, och kan se den när jag vill, blir jag sugen på att se den i natt ändå.
  • Den här helgen är det barnpassningen som vi trodde var förra helgen men som är den här helgen. Bläk, men kul för S.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Funderade faktiskt igår kväll på bra uppföljare, kom fram till att Bride of Frankenstein nog var den bästa. Före Aliens. Fast jag kan fortfarande inte riktigt bestämma mig.

Och det där med WTC, näe, vet du vad.

Catherine sa...

näe, WTC en sån film skulle jag ALDRIG se

Anonym sa...

Men den är SÅ smetig, ni fattar inte hur smetig den är... Den är beyond. Se United 93 istället. Helt SJUKT klaustrofobiskt och jobbigt. (Och bra. :) )

superkryp sa...

Åh, och den kan vi hyra ikväll. Så passande! :D

Catherine sa...

United 93 är en film jag vill se och som jag kan stå för att jag vill se. WTC vill jag innerst inne inte se och därför måste jag. Som en böjelse svår att stå emot (och därför talar man inte om den) ;)

Anonym sa...

Det låter som att ni båda måste ge efter för era inre önskningar. :)

Anonym sa...

Såg WTC häromkvällen. Den är INTE bra. Se Almodovars senaste istället. Det är lite kvalitet. :-)