söndag, oktober 22, 2006

lördagsgodis + söndagsbajs

Lördag (sånt jag inte redan har skrivit):
Mrs var och bowlade med ett av sina två tjejgäng, typ, igår. Jag och tioåringen passade på att slöa (precis som om vi inte skulle ha gjort det ändå). Vi käkade godis och spontanhälsadepå hos Ande och M&M. Jag bar omkring på lilla (duh!) M tills hon somnade. Nice.

Söndag:
Glömde säga att Robban Broberg var in och vände på Louie Louie. Ohoj! ... och Ane Brun. (Men hon var bara utanför.)

Jag sprang lite tidigare ikväll iväg och handlade kvällsmat på Wok Mee. Catherine brukar säga att en snubbe som jobbar där är så himla lik George Michael (och det är han). »Var det George Michael som lagade maten?«, undrade hon men tillade, »nä, det kan det ju inte vara. Han spelar ju på Globen ikväll« Ka-bom-tjoff.

Snart, när S har lagt sig ska jag och mrs se Silent Hill. Den är nog inte så bra...

Pust vad tjatig jag är med fetstil och kursiv överallt. Blä för mig. Det blir kanske bara råddigt (roddigt?) att läsa?

Inga kommentarer: