fredag, oktober 20, 2006

ipod - ljudet jag är van vid

Jag tänkte precis plocka upp iPoden och lyssna på - ni vet vad.
Tänker efter en gång till och inser att jag redan lyssnar på musik.

Antingen är jag fortfarande lite hög på det smärtstillande medlet jag fick hos doktorn precis eller oxå har jag lyssnat ytte pytte (har jag skrivit ytte pytte i en annan blogg precis?) för mycket på DM? Det kan vara en kombination.

Hoppas att arbetskamraterna blir glada när jag fnissar in på kontoret strax.

Minnesanteckning: Ta ledigt hela dagen om du ska få en koloskopi utförd på dig.

Så. Nu lämnar jag snart ämnet, men först ett koloskopiskämt:

Snart kommer vi ut på E4:an (sagt i början när det är krokigt).

2 kommentarer:

I stort sett menlös sa...

Men...Det där skämtet....var det den som utförde koloskopin som sa det?!

Känns i så fall lite..ehh..jag vet inte, fel tillfälle att skämta liksom.

superkryp sa...

Japp, det var han som sade det. Det (o)lustiga är att min gamla doktor körde exakt samma skämt för tre år sen!

Det är alltså ett etablerat koloskopiskämt! :)