onsdag, oktober 25, 2006

huvudvärk

När jag var yngre hade jag nån slags spänningshuvudvärk var och varannan dag.

Nu för tiden kan jag känna efter - har jag inte lite huvudvärk idag? Näe... - dag efter dag, utan att ha huvudvärk.

Idag har jag huvudvärk. Det är ju inte så trevligt. Jag ser framför mig en kväll i tv-soffan med lite brunt guld på borden och en hyperenergisk tioåring i (den stängda) ögonvrån.

Nu har jag provat med lite koffein, mellankoffein. Nu är det bara mycket koffein kvar att testa.

3 kommentarer:

Vanja sa...

Jag trodde det skulle bli lite action sedan jag fick min spänningshuvudvärk. Men inte har det hänt nåt spännande här inte. Hoppas det är bättre hos dig!

Catherine sa...

ska du bajsa på borden?

superkryp sa...

vanja: Jag tror att den senaste koppen kaffe tog kål på både spänningen och huvudvärken!

catherine: Njae, brunt guld = Coca-Cola och inte bajs.