måndag, oktober 09, 2006

genomtänkt?

Sonen och mrs ska ut på jakt efter nåt beggat tv-spel i eftermiddag. Jag frågade tioåringen i morse om han hade tänkt på nån särskild affär. Näe, det hade han inte gjort.

»Tror du att mamma vet några? Jag kommer inte på så många.«
»Måste du alltid tjafsa?«
»Jag vet bara att mamma hade tänkt att ni skulle gå direkt efter plugget och jag tror inte att hon vet så många affärer bara...«

Hur som helst.

TV-spelsbörsen mitt emot Åhléns, Spelbiten på Ölandsgatan och det där stället i Gallerian är de enda jag kommer på just nu som ens har beggade spel. Men det kanske finns hur många ställen som helst...?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för tipsen hihi

superkryp sa...

sandra: Tack för tipset! Det skulle vara jättebra om det inte vore så att S vill ha spelet IDAG. Helst igår... :)

Vi ska tänka på det till nästa gång!