tisdag, oktober 31, 2006

fika i högdalen

Tioåringen och jag var och hälsade på kpist och V i hennes lgh i (typ) Högdalen. Syrran och I och M var oxå med. Jag fick tillfälle att prata lite geektalk med V. Nice. Vi käkade chokladtoppar, choklad och bullar. V fixade lite kaffe till honom och mig. De andra drack cola.

Sen tog S och jag tricken hem. Jag köpte en Studio på hemvägen. Tänkte att jag skulle läsa på lite om vad som gäller i inspelningsvärlden, om saker jag aldrig kommer att köpa ändå. Det räckte med en genombläddring på hemvägen för att se att det nog inte (heller) var nåt för mig.

Det här är (nääästan) precis den typen av bloggar jag brukar gnälla på, att det finns för många av alltså. Men, ja, ja, nu blev det så ändå...

1 kommentar:

superkryp sa...

Ameh, tänkte skriva om men sen glömde jag. Helt ärligt. :)