tisdag, oktober 03, 2006

mads frisyr?


Mads frisyr. Kool, halvkool, asful?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm. Ful bild - men annars skulle jag nog säga att Mads klär i sin frisyr och ser cool ut i nästan allt. Men det betyder inte nödvändigtvis att frisyren skulle vara cool på någon annan. Typ.

superkryp sa...

Jag tycker att han ser skön ut på bilden.

Kom på att det väl nästan är samma frisyr som Fredrik Sahlin har?!

Men att gå till en frisör med bild på hur man vill ha håret känns inte så jättefräscht, så det går nog bort oavsett.

Nåja. Jag bara tänkte...

Anonym sa...

jag har för mig att ditt hår tenderar att vilja stå rakt upp av sig själv. Herr Mikkelsens hår verkar ju ligga ned.

Miffo Maria sa...

Jag hade glömt hur snygg Mads är.

superkryp sa...

besserwisser: Jag tror att Mads har nåt hårjox i håret. Jag skulle definitivt behöva nåt jox i håret. När mitt hår blir så långt som hans hår är så har det (nästan) börjat kantra (faktiskt!). ;p

m/45: Mm, han ser mycket snäll ut.

superkryp sa...

sandra: Det känns ändå på nåt sätt som att den tiden är förbi. Stubb, alltså.

Eller oxå inte.

Det går ju snabbare att stubba än att låta det växa... :/

Anonym sa...

Jo, Fredrik Sahlin har nog exakt samma frisyr när man tänker efter. Jag tror nog på frisyren i sig, men kanske att den ska vara något, något rufsigare och inte så hårjoxad? Då tror jag den är perfekt!

The Female Dinousaur sa...

Apropå Besserwissers kommentar, om att håret verkar ligga ner. Ja, vem skulle inte vilja ligga ner på Mads Mikkelsen... Höhöhö!
Fast frisyren är inte snygg!

superkryp sa...

biggis: ka-bom-tjoff! :D