onsdag, januari 03, 2007

den lille mannens hämnd

Idag när jag skulle faxa några dokument på jobbet "råkade" jag försöka faxa junket till den pushige journalistens telefonnummer i stället för till faxen. Oj då.

Närrå... jag råkade (slarvade , alltså) faktiskt, men när jag hörde honom gnälla över hur dum-i-huvet han tyckte att jag var i faxen (fax med högtalare) kändes det lite mysigt i magen. Tillbakagägg till dig, otrevlige man!

Men nu när jag tänker på det så kanske jag kör samma trick nästa gång. Dessutom vill de ju helst inte ringa tillbaka till dåren som klantar sig och faxar till deras telefon, så då kanske de hellre ber att få prata med någon kollega... Kanske.

7 kommentarer:

Emma sa...

Ha ha ha! Det är de små ögonblicken som gör det. :)

Vanja sa...

...fax? FINNS det fortfarande?...

Vanja sa...

NU såg jag dessutom att jag blev utmanad av dig i OKTOBER... du skulle ha faxat mig! ;)

I stort sett menlös sa...

Heja heja heja !!! :)

superkryp sa...

vanja: Det är nästan så att vi har stencileringsmaskiner kvar här. ;)

The Female Dinousaur sa...

Men vad är det för fel på telex!?

superkryp sa...

Jag aldrig kört (eller vad man säger) en telex! :$