onsdag, januari 24, 2007

fegis

På dagarna, när jag märker att jag inte trivs så jättebra på jobbet, eftersom det är ett riktigt mellanjobb - ett jobb mellan jobb, på riktigt alltså - så tänker jag att jag ska regga mitt cv på sådana där hemsidor där man kan regga sitt cv (för sådana som har samma utbildning som jag har).

Sen, på kvällen, känner jag ingen lust överhuvudtaget att lyfta ett finger för att komma därifrån (från jobbet). För tänk om jag, mot förmodan, skulle få komma på en riktig anställningsintervju. Jag hatar det, tror jag. Jag suger säkert på det, tror jag. Jag är ingen player, kanske en gamer, men absolut ingen player.

Att vara en entreprenör... att leverera... Ich don't think so!

Näe, jag gör det nog inte ikväll heller. Kanske imorrn (...men jag tvivlar på det).

Inga kommentarer: