måndag, januari 15, 2007

tung dag

Fan, vad det känns tungt idag.

Funderar på vad jag ska och inte ska skriva om tioåringen. Börjar nojja om hur kul han kommer att det är att läsa om sig själv i framtiden...

Så jag skriver inget om just det, just nu i alla fall.

~o~

Istället skriver jag om mig själv. Jag tror att mina naturresurser tog slut idag. Kunde inte somna igår för att jag låg och tänkte för mycket på allt. Vaknade sen mitt i en mardröm som jag ville återvända till för att se hur det skulle gå. Människor instängda i små rum. Läskigt, läskigt.

~o~

Blev sugen på en skinnkavaj som han i "Life on Mars" hade.

~o~

Funderar på att köpa en Filofax ändå, fast jag ratade det för bara några veckor sedan... Dyrt.

4 kommentarer:

Catherine sa...

men din nya almanacka då?

superkryp sa...

Jamen precis. Den ligger i väskan och gråter nu... ;)

Vanja sa...

Gör inte som jag bara - köp inte en jättestor almanacka som tar upp hela skrivbordet när man helst bara vill smyga med all hemliga möten och aktiviteter...

superkryp sa...

Näerå, det blev en halvliten. Man smäller ihop den så syns inga inga hemliga möten och aktiviteter! Jättesmart.