söndag, januari 28, 2007

mycket (tomt) snack

Har funderat och funderat och funderat på vad jag ska skriva. Alltså hur mycket. Det känns inte som att jag ska skriva så mycket och om jag inte skriver direkt så skriver jag inte sen heller. Så nu har jag inte skrivit då eller nu.

Idag är det söndag (som ni kanske vet), och vi har varit på kalas i Stureby. Där satt jag och funderade på saker som jag egentligen skulle vilja fråga fler om, men det skulle låta så fel så nu kan jag inte göra det heller.

Fan.

Jag skrev att jag skulle köra utan livbälte och bla bla bla. Nu är det mer som att jag kör med lösögonfransar... typ.

Det har varit en jobbig helg och jag vet inte riktigt vad jag ska svara när folk frågar hur det är. Det är rätt sådär... långt ifrån jorå, egentligen.

4 kommentarer:

Miffo Maria sa...

Fråga, fråga, fråga. Iaf här. Bloggar är en bra sak. Ångrar man sig är det bara att radera. Och det som inte finns finns inte?

Miffo Maria sa...

+
Ibland är det viktigare att fråga än att få ett svar.

Plast-ankan sa...

Håller med, fråga på!

Vanja sa...

Frågelådan - alltid öppen!